OPEN HUIS. Rhineland baan te Hilversum

Post Reply
rvooyen

OPEN HUIS. Rhineland baan te Hilversum

Post by rvooyen » 30.12.2018, 14:03

Allen,

Ik speel met de gedachte om een open huis hier te Hilversum te hebben om o.m. mijn baan, besturing met Rocrail, module banen en over het bedrijven van een baan te hebben.

Mijn baan is in vele flimpjes op youtube te zien onder kanaal - Robert van Ooyen
Om ruimte te maken voor een groep gasten is mijn baan via modules deels demontable.

Mijn gedachten gaan uit naar het praten en zien van de Rocrail functies voor gevorderden:
  • Het opzetten van een dienstregeling voor passagiers treinen: Schedules, Tours, Acties enz. Sneltreinen, stoptreinen, pendeltreinen, vrachttreinen enz.
  • Het bedrijven van het vrachtvervoer. Rangeren (hand), rijden (automatisch) van emplacement naar emplacement.
  • Het gebruik van de diverse (en draadloze) Rocrail clients.
  • Het gebruik van Rocrail voor module banen en 180 graden draaien van de railplan.
  • Verder vragen beantworden en deze zelf ook stellen daar ik zeker ook veel nog kan leren over Rocrail.
  • Mischien zet ik ook mijn M-Track modules op voor demo van Rocrail module baan gebruik
Wat betreft datum en tijd dacht ik aan 16 feb a.s. zo van 11:00-15:00 de koffie zal klaar staan.

Als je belangstelling zou hebben laat het via PM weten. Als het dan doorgaat (rijden de treinen, komt uberhaupt iemand?) dan zal ik het adres via PM laten weten.
Dit is een informele persoonlijk initiatief los van een echt gebruikers bijeenkomst waar ik ook naar toe zal gaan.

Om een idee van mijn baan te geven doe ik nog de schemas van nivo 1 en 2 hieronder.
layer2.jpg
layer1.jpg
Groeten,

Robert

smitt48
Moderator

Re: OPEN HUIS. Rhineland baan te Hilversum

Post by smitt48 » 30.12.2018, 14:23

Hi Robert,

Ik zal dolgraag willen komen, maar ik ben niet in de buurt! :| :shock:

Tom

RedTrain

Post by RedTrain » 30.12.2018, 21:26

Hi Robert

I would love to meet you and to experience your model-railroad, your modules and your switching puzzle in real! :D
... It's just a bit too far from where i live ... :roll:

marcombv

Post by marcombv » 09.01.2019, 22:09

Hallo Robert,

Het lijkt me leuk om te zien en heb me dus ingeschreven. -o

Post Reply

Return to “Bijeenkomsten (NL)”