Nederlandse/Dutch/Niederländische Rocrail Event 5-6 Nov.

rocraildag

Postby fredjansen » 06.11.2011, 22:01

Hi Bert

Bert ook namens mij bedankt, gelukkig had ik mijn vrouw niet bij me want je leest wat er van komt.

Ook voor mij was het weer een leerzame dag en bovenal vind ik het heel leuk Rocrailers life te ontmoeten.

Ik viel direct met mijn neus in de problemen. De MGV101 werkte niet en werkte wel (wel router / geen router). De oorzaak zit waarschijnlijk in de firmware, ik denk dat Peter de pic niet met de nieuwste firmware heeft geladen ??. Ook het software tooltje MVG-tool was niet van de laatste versie, dit hebben we direct opgelost en inmiddels kan de laatste versie gevonden worden op rocrail.sathurnus.it . Er was nooit getest met 2 MGV101's in een netwerk. Nu dus de kans en helaas we kregen er steeds maar 1 te zien, ok bug, probleem opgelost.

Vanwege de problemen met de mgv101 heb ik een exemplaar van Peter meegekregen en thuis gekomen direct getest. Na een update van de firmware was er direct contact met Rocrail.

Bert, nogmals bedankt voor de gastvrijheid. N.m.i. voor herhaling vatbaar, misschien als je grote baan op RR draait ;-)

gr

fred
fredjansen

Postby hclaassens » 07.11.2011, 08:51

Hallo Bert,

Ik vond het een geslaagde Rocrail dag.

Het was interessant om mensen te ontmoeten die je alleen maar per forum gesproken hebt.

Één ding hadden we allemaal gemeen, denk ik :
Wij vinden Rocrail een geweldig product en we willen het nog beter maken! :D :D

Geweldige dag, goede koffie, dus ook een compliment voor je vrouw en mogelijk tot ziens. :D :D

Hans Claassens
hclaassens

Postby phg » 07.11.2011, 10:02

Hallo Treinbert visitors,

Uiteraard ben ik weer de laatste om onze gastvrouw en gastheer te bedanken voor de zeer prettige ontvangst en dito huisvesting voor een nederlandse Rocraildag.
Ik heb daarna nog een bezoekje gebracht aan een 50-jarig bruiloftspaar in Beinsdorp, en daarna nog een etentje in Amsterdam. Ik was pas om 23:00 uur thuis.
Het is inderdaad leuk om weer opnieuw bekende en onbekende gezichten (terug-) te zien.
En nuttig was het dan ook nog, dus wat willen we nog meer.!

Bert, nogmaals, mijn dank.
Best regards, herzliche Grüße, chaleureuses salutations, saludo cordial, migliori saluti, hjärtliga hälsningar, hartelijke groet,

Peter Giling (Rocrail - LNet(GCAxxx) - Fiddle Yard control GCA145 - CBUS (CAN-GCx)- RocNet (Raspberry Pi GCA-PIxx)
phg

Previous

Return to Bijeenkomsten (NL)