[MCC] Traffic light SVG + crossing Topic is solved

derookamer

Post by derookamer » 16.07.2012, 21:13

HI Gerard

Ja duidelijk. De symbolen maken voor RR is geen probleem. Zoals ik al aangaf heeft rocrail 4 seinbeelden die alle betrokken zijn op het wel of niet rijden en niet of een bus links of rechts af moet. Voor de toeschouwer langs de baan is natuurlijk meer mogelijk. Je kunt met acties van alles naar de baan sturen, ook de standen van wissels. De hardware op de baan moet dan deze input, stoppen,rijden, links rechts rechtdoor etc. vertalen naar info voor jouw 9-oog N.m.i. is het dan niet nodig deze info ook op het RR scherm te tonen.

gr

fred

gvanrekum

Post by gvanrekum » 16.07.2012, 22:07

Duidelijk, dank! Nu zijn negenogen in mijn opzicht normale verkeerslichten, maar dan voor bussen. Maar ik begrijp dat dit met de huidige manier van aansturing binnen rocrail niet gaat.

Grt,

Gerard

gvanrekum

Post by gvanrekum » 17.07.2012, 21:40

Hoi Fred,

Zie van alles langskomen qua roads bij de latest changes, heb je screenshots van de symbolen en uitleg van de changes? :D

Wat ik tot nu toe gevonden heb, in de huidige versie, ziet er top uit!

Grt,

Gerard

derookamer

Post by derookamer » 17.07.2012, 22:03

Hi Gerard

even een plaatje

je ziet o.a. 3 intelligente kruispunten , een intelligente T-spltsing, richtingsymbolen, verkeerslichten

er komt nog een symbool met een dubbele bocht

gr

fred
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

derookamer

Post by derookamer » 19.07.2012, 20:11

Hi gerard

onderstaand een compleet kruispunt, zit morgen in de build

gr

fred
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

Post Reply

Return to “Dinamo/MCC (NL)”